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Frage

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Antwort

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Lösung

Meine SIM-Karte ist geschlossen
juramura
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Ich habe einen Vertrag mit VODAFONE und es funktioniert nicht. Bitte, was passiert und was kann ich tun?

Ich möchte, dass mein Vertrag weitergeht und niemand stoppt ihn. Bitte ERINNERN SIE SICH, WO SIE SIE ZURÜCKKEHREN MÜSSEN, UM DIE VEREINBARUNG ZURÜCKZUWENDEN UND SOFORT ZU VERMEIDEN. 

  1. In letzter Zeit habe ich die Rechnung bezahlt
  2. Ich habe meinen Job verloren
  3.  Was kostet der Umsetzungsservice?

 

 

Edit:  Formatierungen dienen dazu, einzelne Textpassagen hervorzuheben.  Den gesamten Text zu formatieren (Fettschrift/kursiv) ist daher wenig sinnvoll. Formatierungen daher entfernt.

 

18 Antworten 18
Su
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hi juramura,

 

thank you for all the information.

 

Unfortunately I haven´t found your payment.

 

Please send a private message to me: https://forum.vodafone.de/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/8970

...including a screenshot / photo of your payment.

 

Thanks

Su

 

Edit: Payment is found - the SIM is open again. Greetz, Su

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juramura
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Thank you for your great service. I just can not call or use a functional SIM card. Your card is still not activated on your phone.

 

 

Edit:  Please do not open separate threads regarding the same topic, @juramura.  I have added your most recent post to the existing thread.

Have you rebooted/restarted your mobile in the meantime, @juramura?  If not, please do so.

 

It may be necessary for the device to completely log off from and then re-register to the mobile network in order to receive the "You are open for business again, SIM-card." information.

 

 


Ein Klick auf "Danke" tut nicht weh - ich sage schon mal "Dankeschee!"


Achtung, es folgt eine Signatur: Wenn überhaupt, dann jammern wir auf einem extrem hohen Niveau.

juramura
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher
I have already restarted the phone several times, but I can do it again. thank you for answer
Su
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hi juramura,

 

this is a mystery to my.

I checked again your customer data - everything is alright.

 

Could you please abstract the SIM from your mobile and tell the last four numbers?

 

Thanks!

Su

 

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juramura
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher
Hi Su. Hi Su. Have a nice day to wish you. Still, my small problem still persists and the SIM CARD has not yet announced. Her last 4th is ....... 1489
Su
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hey juramura,

 

this is really annoying. Smiley (traurig)

 

You have no network, is this right?

Are you in Germany?

Please check your SIM-card in another mobile phone. Is there a connection to network?

 

Greetz

Su

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juramura
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher
I am in the Austria and have not network
Su
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Ah, okay.

 

This is the solution. Smiley (traurig)

 

The reactivation in network have to be in home-country.

When you´re near Germany it will work.

 

I´m very sorry.

 

Best regards

Su

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