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Lösung
am 05.08.2018 13:57 - zuletzt bearbeitet am 05.08.2018 14:21 von Der Ritter
Ich habe einen Vertrag mit VODAFONE und es funktioniert nicht. Bitte, was passiert und was kann ich tun?
Ich möchte, dass mein Vertrag weitergeht und niemand stoppt ihn. Bitte ERINNERN SIE SICH, WO SIE SIE ZURÜCKKEHREN MÜSSEN, UM DIE VEREINBARUNG ZURÜCKZUWENDEN UND SOFORT ZU VERMEIDEN.
Edit: Formatierungen dienen dazu, einzelne Textpassagen hervorzuheben. Den gesamten Text zu formatieren (Fettschrift/kursiv) ist daher wenig sinnvoll. Formatierungen daher entfernt.
05.08.2018 17:35 - bearbeitet 06.08.2018 09:54
Hi juramura,
thank you for all the information.
Unfortunately I haven´t found your payment.
Please send a private message to me: https://forum.vodafone.de/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/8970
...including a screenshot / photo of your payment.
Thanks
Su
Edit: Payment is found - the SIM is open again. Greetz, Su
am 06.08.2018 11:33 - zuletzt bearbeitet am 06.08.2018 11:52 von Der Ritter
Thank you for your great service. I just can not call or use a functional SIM card. Your card is still not activated on your phone.
Edit: Please do not open separate threads regarding the same topic, @juramura. I have added your most recent post to the existing thread.
am 06.08.2018 11:53
Have you rebooted/restarted your mobile in the meantime, @juramura? If not, please do so.
It may be necessary for the device to completely log off from and then re-register to the mobile network in order to receive the "You are open for business again, SIM-card." information.
Ein Klick auf "Danke" tut nicht weh - ich sage schon mal "Dankeschee!"
Achtung, es folgt eine Signatur: Wenn überhaupt, dann jammern wir auf einem extrem hohen Niveau.
am 06.08.2018 11:59
am 07.08.2018 06:34
Hi juramura,
this is a mystery to my.
I checked again your customer data - everything is alright.
Could you please abstract the SIM from your mobile and tell the last four numbers?
Thanks!
Su
am 07.08.2018 07:08
am 07.08.2018 08:49
Hey juramura,
this is really annoying.
You have no network, is this right?
Are you in Germany?
Please check your SIM-card in another mobile phone. Is there a connection to network?
Greetz
Su
am 07.08.2018 10:42
am 07.08.2018 12:15
Ah, okay.
This is the solution.
The reactivation in network have to be in home-country.
When you´re near Germany it will work.
I´m very sorry.
Best regards
Su