Menu Toggle

Einschränkung: Vodafone/Arcor-Mail

Leider kommt es zu Einschränkungen bei unserem E-Mail Dienst. Ihr könnt Euch einloggen, aber die Postfächer nicht öffnen. Auch der Abruf via IMAP/POP3 ist aktuell eingeschränkt. Mails gehen nicht verloren und werden nach Ende der Störung zugestellt. Wir geben unser Bestes, damit Ihr schnell wieder Zugriff habt. Wir halten Euch auf dem Laufenden. Klickt dazu einfach oben auf die Überschrift. Entschuldigt die Unannehmlichkeiten.

Close announcement

Mobilfunk

Gigakombi discount not applied
Daten-Fan

Hello, I hope getting some support in English here.

I hired both Vodafone Handy and kabel in 2017, with the Gigakombi discount. It was shown in my handy invoice until October 2017. After that it dissapeared without me doing anything (I did not make any change to my handy or kabel contracts). As a result of this I have been charged more in my handy invoice (missing the 5€ discount) and my kabel one (I have been paying EuroFlat on my own) every month till March 2019. I got Gigakombi re-activated after visting a Vodafone shop, so March 2019 invoices (kabel & handy) show it again.

I would like to claim for the overcharges I have paid (both handy & kabel) as a result of Vodafone stopping Gigakombi discounts unilaterally.

Thank in advance.

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
Moderatorin

Hi Sunsetday,

 

welcome to the Vodafone Community.

 

Please let me check this.

 

For that you can send me a private message with your mobile number and password, your Kabel-customer-ID and the link to this thread here.

 

Regards

 

Heike

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf

Mehr anzeigen