MeinVodafone, MeinKabel & E-Mail

MyVodafone account problem
Netzwerkforscher

I cannot login to my previous account.

I have been a user of both vodafone callya and vodafone kabel deutschland. Probably I have an account for both service. Now vodafone merged the two into one, and I cannot login to either of them ... A possible reason might be the two account has the same username (my email address). I registered a new account with a phone number and another email address. However I still wish to merge it with my previous accounts.

What's more, I wish to have one reliable channel to contact vodafone. There is a website and also service telephone number, but they always trying to guess what I want to say and they were always wrong and led me to somewhere funny. I cost months and never have the correct answer. I have the online form, but I can never submit it. Some red words appear, despite that all my information was correct. A guess is that they try to check my username and password of myvodafone, which is exactly where is wrong ... 

Mehr anzeigen
20 Antworten 20
Moderatorin

Hello subhuti_,

what message will be displayed when you try to log in? When was the last successful login?

Best regards

Moni

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher
First it ask me to login again, then I entered all login info correctly, then blanck page without error message and not really logged in...
Mehr anzeigen
Moderatorin

Hello subhuti_,

have you ever deleted the cookies and caches of your browser? Please try a different browser.

Best regards

Moni

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher
That makes no difference. I have tried Safari and chrome, both with Incognito on and off, and cleaned history (including cookies), I seems to be on the server end.
Mehr anzeigen
Moderator

Hello subhuti_,

 

please tell me the versions of the different browser, that you use.

Send me also a pm with your personal data.

 

Regards

Jens

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

I have send the personal data by replying your request.

The browser includes Chrome  74.0.3729.169 @windows 7, and Safari 12.1@MacOS mojave, and safari@iOS and same software in earlier versions. I do not think it is related to the client. Just provide the information to please you guys.

Mehr anzeigen
Moderator

Hello subhuti_,

 

i can't find any off your customer numbers. Can you sent me the other ones?

 

Regards

Jens

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

I sent something with private message, thanks

Mehr anzeigen
Moderatorin

Hello subhuti_,

 

You sent me two customer numbers and two login names. Please tell me which combination you are trying to use. Please tell me that again as PM.

 

Best regards

Moni

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen