Menu Toggle

Aktuelle Eilmeldungen

 

MeinVodafone & MeinVodafone App: Einschränkung beim Login

 

Dein Anschluss ist gestört und hier gib'ts keine Info? Dann nutz unseren Netz-Assistenten bei Kabel/DSL & TOBi bei Mobilfunk oder TV. 

Close announcement

Kabel: Tarife & Rechnung

Siehe neueste
Langsame Internetverbindung
Clarasambiasee
Daten-Fan

Hi!

I have a cabel internet and it's been 3 days my internet is very slow. The wifi connects normally, and I can use WhatsApp, instagram and Netflix, but all other websites and phone apps don't work. I have already restarted the router and disconnected the cable.

 

Hope you can help me, because I really need the internet back to work!!!! 

Thank you.

Mehr anzeigen
2 Antworten 2
MasterScorp1982
SuperUser

Did you report the problem? 

Mehr anzeigen
Jana478
Moderatorin

Hello Clarasambiasee,

 

Have you used the network assistant to check whether there is a fault?

And have you checked all cables?

 

Unfortunately, we can no longer request data, so please contact us via our other contact channels (preferably via Facebook / Twitter by direct message, where English-language support is also available).

 

Greetings Jana

 

 Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
 Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
Mehr anzeigen