Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen:

 

Kabel, DSL, Mobil  Ausfälle aufgrund von Hochwasser

Kabel Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (01.08.)

Kabel Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (02.08.)

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

Internet, Telefon & TV über Kabel

Siehe neueste
incresead bill
dluk
Smart-Analyzer

Hi! Unfortunately I don't speak German and I wasn't able to contact Customer Service by phone. I have been paying for 4 months already the Sicherheitspacket without signing up for it. I cannot disactivate the service from my account. I would need assistance...thank you!

Mehr anzeigen
3 Antworten 3
Stephan
Moderator

Hi dluk,

 

welcome here in our Community.

 

If you want to cancel this package, we can assist you. For a closer look I need some information from you. Please send me a private message with the following information:

 

your name

your address

date of birth

your customer number

the link of this thread

 

Please reply here when you have sent the private message.

 

Regards

Stephan

Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!

Mehr anzeigen
dluk
Smart-Analyzer

Hi Stephan, 

I wrote a private msg to you with the requested details. I really hope you can cancel this package for me. Many thanks! 

Mehr anzeigen
Stephan
Moderator

Hi dluk,

 

thanks for your pm.

 

The security package will be cancelled. You'll get a confirmation for that soon.

 

Regards

Stephan

Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!

Mehr anzeigen