Internet, Telefon & TV über Kabel

extension
GELÖST
Gehe zu Lösung
Netzwerkforscher

I need help. My military orders not ready. can I change my contract canceling date to April 30 2019. Please, advise.

 

Ich brauche Hilfe. Meine militärischen Befehle sind nicht fertig. Kann ich meinen Vertrag bis zum 30. April 2019 stornieren

 

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Moderatorin

Hello gstayfun,

 

I'll be glad to help you. I have adjusted your cancellation date to 30.04.2019, as requested by you. You will also get a confirmation.

 

Do you have any questions?

 

Best regards

Nancy

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
9 Antworten 9
Moderatorin

Hello gstayfun,

 

I'll be glad to help you. I have adjusted your cancellation date to 30.04.2019, as requested by you. You will also get a confirmation.

 

Do you have any questions?

 

Best regards

Nancy

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

Thank you very very much. for help. you are a great. 

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

Thank you Nancy, This is great news, April 30 2019 perfect. Thank you very much for help. 

Mehr anzeigen
Moderatorin

Hello gstayfun,

 

you're welcome. The cancellation confirmation will be sent to you by e-mail. You must return your devices and smartcards within 14 days of the end of the contract to the following address:

 

Vodafone Kabel Germany GmbH

c/o DHL parcel

At Tower 222

90475 Nuremberg, Germany

 

If you have no other questions, may I close your thread?

 

Best regards

Nancy

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

Please, I need help. My contract cancelation date is April 30 2019, but yesterday, they cancel my internet, 36 day before. I am stil in germany. and Please, I need my internet for my military orders, and other paper work. Please, can you help me open my internet it is reall important. thank you 

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

Hello, Nanvy. Pleae, I need your help. my internet cable and Tv cancelation dates is April 30 2019. yesterday, my internet stop working. and I check my account, they canceled 36 days before, I am  stll in germany. I need internet for my orders and other paper work. Please, can you turn on internet and Tv  until April 30 2019 Please, I need really need help. Thank you.

End of contract:04/30/2019

Contract number: xxxxxx

Termination Status:in processing

 

Edit: Customer number removed. Please do not post any personal information in a public forum

Mehr anzeigen
Moderatorin

Hello gstayfun,

 

I have looked at your customer data again and your contracts will only be cancelled on 30.04.2019.

 

Your HomeBox is online. What exactly doesn't work anymore, can you describe it in more detail? If you get a certain message displayed, is the website building?

 

Best regards

Nancy

 

 

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

Helllo Nancy I closed my aacount end of April, and I paid all of my bills,  and I mailed  Tv receiver and, Tv card , remote control and Internet *** DHL, but they bill me 95 euro.  Isent every equipment. Please, I need help  Customer number: *** Thank you

 

Edit: Would you please refrain from posting your data to the public at all times? I have now removed them again.

Mehr anzeigen
Moderatorin

Hello gstayfun,

 

Your package with a smartcard, a receiver and a HomeBox has arrived. Unfortunately you didn't send us back all your devices. A smartcard and a receiver are still missing. These were therefore charged to you. Please send them to us.

 

Best regards

Nancy

 

 

 

 

 

 

 

Best regards

Nancy

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen