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Frage
Antwort
Lösung
am 27.02.2019 16:21 - zuletzt bearbeitet am 27.02.2019 16:25 von Boris
Dear Vodafone Team,
Sorry, I do not accept this false claim.
Last year, I have raised concern 2 times to vodafone. I was always at home whenver the meeting was arranged.
1) 1st Time technician came and he added another SCREW to my connection and Internet was then working better.
2) 2nd Time he didnt not appear to the appointment, I awaited all the day. Next day Internet was working automatically and therefore I didnt further asked.
THIS IS CHEATING - I will not pay any fees for not coming at my place or not giving any solution.
I do not authorize this FALSE payment and need my money back to my credit card ASAP.
If this payment was not given back, I will certainly force to raise offciall complain and close this Vodafone connection.
Thanks,
Chirag
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Lieber Herr Sharma,
danke, dass Sie sich mit Ihrer Anfrage zu Ihrer Rechnung an uns wenden.
Gern haben wir Ihr Anliegen für Sie geprüft.
Ihre Rechnung beinhaltet neben dem monatlichen Preis von 19,99 Euro, der Option WLAN in Höhe von 2,99 Euro, eine Servicepauschale in Höhe von 99,50 Euro.
Wenn wir Ihnen einen Techniker schicken und Sie nicht vor Ort sind, entstehen uns Kosten. Deshalb berechnen wir unseren Aufwand laut Preisliste.
Unsere Servicepauschale von 99,50 Euro umfasst
- die Anfahrt.
- 45 Minuten Arbeitszeit für Störungseingrenzung und Fehlerbehebung.
- das Beschaffen, Liefern und Montieren von Kleinmaterial (keine Verstärker)..
- das Einpegeln des vorhandenen Verstärkers.
- das Einstellen unserer Geräte bzw. des Fernsehers.
Liegt der Fehler bei uns, ist der Techniker vor Ort kostenlos.
In Ihren Vertragsunterlagen finden Sie alle Infos zu den Kosten. Oder im Internet auf \t "_blank" vodafone.de/agb.
Gerne hätten wir persönlich mit Ihnen gesprochen und haben daher versucht, Sie heute anzurufen. Leider konnten wir Sie nicht erreichen. Wenn Ihnen noch Informationen fehlen, rufen Sie uns bitte einfach kostenlos unter 0800 278 70 00 an.
Ihre Stimme ist Vodafone wichtig. Wenn Sie zu einer Befragung eingeladen werden, freuen wir uns über Ihre Teilnahme. Ich bin gespannt, wie Sie auch meine Bearbeitung bewerten. Vielen Dank.
Freundliche Grüße
Ihr Vodafone-Team
EDIT: PDF with customer details deleted. Boris
am 01.03.2019 09:29
Hello ChiragSharma_07,
welcome to our community. Even if you've already got an answer, I'll take a look..
Send me the following informations in a private message:
full name
date of birth
address
customer number
Write a short reply here afterwards.
Kind regards
Tina
am 07.03.2019 15:45
Hello Chriag,
on 22th of September 2018 a technician was with you. unfortunately he did not meet you. He could not reach you also by telephone. This technician assignment was now calculated.
Best regards
Tina
am 17.03.2019 17:19
STOP putting false blaim on me....This is totally wrong and Not acceptable.
I was available entire day at my home. vodfaone service technician is totally making false assumption and I will not accept this at all. I need my money back which is additionally charged to me.
I do not authorize any further payment to be charged from my Credit card without my Notification/information.
If this problem is not solved I am going to stop this connection and have to disucss this with my Lawyer.
Need solution in next 3 Business days.
Chirag
am 18.03.2019 18:53
Hello VhiragSharma_07,
I'm sorry, but the technician proved to us that he was on site that day. (Pictures of your bell.)
Regards
Tina