Menu Toggle

Einschränkung bei Mobilfunk, DSL und mein Vodafone-App

- Einschränkungen Festnetztelefonie in Mönchengladbach und Krefeld

- Mein VF App: Vertragskündigung

- Einschränkung Mobilfunk Telefonie und Daten im Bereich Hamburg

-Einschränkung Mobile Daten 4G + 3G - überregional

Alle Infos und Updates findet Ihr in unseren Eilmeldungen. Eilmeldungsboard

Close announcement

Internet, Telefon & TV über Kabel

Widerrufsbelehrung (Tarifwechsel CableMax1000) [English]
GELÖST
Gehe zu Lösung
Highlighted
Smart-Analyzer

Hi,

Apologies for the English post, my German is limited.


Last week, I changed from Red Phone and Internet 100 to CableMax 1000.  Unfortunately I am going to cancel within the 14 day withdrawl period, as I'm having some problems with the quality of the router (CGA4233DE) and the removal of IPv4.

I realise to initiate the withdrawl I email kabel-widerruf@vodafone.com but I am not sure how this works, is my connection restored to my previous plan and my original modem (CH7466CE) re-activated?  It's important I don't lose connection for a time, as like many, I'm working from home right now.

Many thanks.

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Highlighted
Smart-Analyzer

I'm back online so this is resolved.


Thanks!

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
4 Antworten 4
Highlighted
Moderatorin

Hello ChrisB3,

it is important that you first send your revocation to us. This will then be processed within a few days.  You will then receive a confirmation and can then use your existing cable router again.

 

Best regards

Tina

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Hi @Tina 


Frohe Ostern!

I did as instructed, received confirmation back and plugged in the old router.  It won't connect (@ symbol flashing constantly).  I've tried a factory reset.  It's been like this for over 24 hours.  Should it take this long?  The CableMax router no longer connects either.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

I'm back online so this is resolved.


Thanks!

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Hello ChrisB3,

 

I hope you had a good few days.

 

As your request is solved, I will close this thread now.

 

Best regards

Tina

 

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen