Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen:

 

Achtung: Aktuelle Phishing-SMS-Welle. Informationen dazu findet Ihr im Beitrag Paket-SMS-Trojaner

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

Internet, Telefon & TV über Kabel

Siehe neueste

Why I get billed for phone when I did not use it

bukolaj
Netzwerkforscher

Hello Vodafone , Please I will like to know why my invoice for this month has phone bill in it , Because I did not use the phone connection at all 

 

I was charged 8 euro for something I did not use , there is even no phone box connected to the cable 

 

Can someone explain to me please. I already sent a mail to support but I dont understand their response and also I can never get to speak with customer care in english . 

 

 

Mehr anzeigen
3 Antworten 3
Lars
Moderator

Hi bukolaj,

 

did you perhaps have call forwarding activated in the customer portal?

 

Best regards

Lars



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
bukolaj
Netzwerkforscher

No I did not do anything like that  and I have checked my profile now , call forwarding is not enabled 

Something seems to be wrong please help me as customer care doesnt speak english so its hard to call them to ask 

Mehr anzeigen
Tina
Moderatorin

Hello bukolaj,

 

for a closer look send me the following informations in a private message:

 

full name

date of birth

address

customer number

 

Write a short reply here afterwards.

 

Best regards

Tina

 

 

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen