Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen:

 

Mobil: Einschränkungen Mobile Daten 2G, 3G, 4G und 5G in Süddeutschland

MeinVodafone im Web:  Selfservice - MeinVodafone - Rechnung

E-Mail: Vodafone E-Mail verzögerter E-Mail Empfang/Abruf

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (22. Juni)

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (23. Juni)

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

Internet, Telefon & TV über Kabel

Siehe neueste

Vodafone account locked

DSL29
Netzwerkforscher

Hi

Can you please help to unlock myvodafone account it is currently showing this message

Your customer account is blocked. At the moment you can only use it to a limited extent and you cannot make any changes

Thanks.

Mehr anzeigen
4 Antworten 4
Torsten
SuperUser

In most cases this is because your customer account has a backlog of more than € 75.

Mehr anzeigen
DSL29
Netzwerkforscher

Hi

Thanks for the quick response. But I dont have any backlogs...?

Mehr anzeigen
Torsten
SuperUser

Are you sure, have you checked your bills and your bank account statement?

Mehr anzeigen
DSL29
Netzwerkforscher

I tooke the new contract with unitymedia. Due to recent update with vodafone-unitymedia my direct SEPA payment was not updated. And I am unable process the payment for the Apr-2021.

But I already done the payment for Apr-2021 with bank transfer.

And I try to update my payment settings to change SEPA. It is showing this message.

Mehr anzeigen