Internet, Telefon & TV über Kabel

Unable to access account information online
Highlighted
Netzwerkforscher

Hello, 

 

I am new Vodafone Kabel customer since October 2019, my customer number is xxx. 

I had a previous account with Vodafone which is inactive since one year. However, at my online account My Vodafone, I am not able to see the information from the new account even after adding it. 

 

I can only see old billing information from my previous account, but not the contract and billing information from the current active account. Please help me with the same...

 

Thanks,

Nitisha 

 

EDIT: customer-number removed for privacy reasons. BerndD, Mod.

Mehr anzeigen
7 Antworten 7
Moderator

Hi nitisha,

 

it sometimes takes a while until the tariff is displayed in Mein Vodafone. Alternatively, you can take the direct route via Mein Kabel.

 

Regards

Thomas

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

Hello Thomas, 

 

I have tried to access the information through https://kabel.vodafone.de/meinkabel but I have the same problem, no information is available for my new account. 

I request you to please help me with this issue .

 

thanks,

Nitisha 

Mehr anzeigen
Moderator

Hi nitisha,

 

did you already register with the new contract in Mein Kabel?

 

Regards

Thomas

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

Hi Thomas,

 

yes I have already registered with the new account and it is also visible on the start page ( I see both the accounts). However, when I try to see the contract information for the new one, only the information from the previous account shows up, it looks a like a bug to me. ..

 

 

 

Mehr anzeigen
Moderator

Hi nitisha,

 

you can take a screenshot of it. Please make sure that no personal data is visible or send it by private message.

 

Regards

Thomas

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

Hi Thomas,

 

I have sent you the screenshots in private message now, kindly check.

Mehr anzeigen
Moderator

Hi nitisha,

 

you can see in the last screenshot whether you can select the current customer number there. If you get a new contract with a new customer number, it must also be registered in Mein Kabel.

 

Regards

Thomas

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen