Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

Aktuell kommt es zu folgenden Einschränkungen: 

Mein VF App bei Red+ Limitänderung  und dem Vodafone Pass

Einschränkungen mit der Telefonie bei Kabel, DSL und Mobilfunk

 

Nähere Informationen dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Internet, Telefon & TV über Kabel

Tariff Change
Daten-Fan

Hello,

I am writing to know how I may speak with a customer service representative to discuss my increase in tariff from Vodafone for account number. I have been a customer for more than 2 years and would like to know how I may lower my tariff rates in order to avoid switching internet and cable providers. I am very happy with your services and would like to continue, however I am not pleased with the higher rates and would like your assistance in this matter.

Thank you,

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
Highlighted
Moderatorin

Hello amaiou1,

 

have a look at your customer portal. There you will find all the tariffs you can change to. There are also the condtions listed and you can order them there as well.

 

Regards

Grit

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !



Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen