abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Switch to lower tariff after 12 months
Archana_Dwivedi
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Hello,

 

I have Red Internet & Phone 500 Cable from more than a year and would like to downgrade to Red Internet & Phone 200/100 Cable. I have limited German speaking skills so calling the helpline did not help. I have even written mails before but of no use. I have been trying to do this from last one month.

 

Please let me know how to do it. I can send my customer number via private message. Thank you.

 

Regards,

Archana

1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Archana_Dwivedi
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

A private message sent to one of the associates. Thank you and this can be ignored now.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

1 Antwort 1
Archana_Dwivedi
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

A private message sent to one of the associates. Thank you and this can be ignored now.