Internet, Telefon & TV über Kabel

Siehe neueste

Request to change Vodafone Kabel Tariff Plan

GELÖST
Gehe zu Lösung
Gani_
Smart-Analyzer

Hi Vodafone team,

I am currently on 'Internet & Phone 1000 Cable' Tariff plan and I am completing my first year of the contract on 23.04.2021.

As suggested in the beginning of the contract, I request to change my tariff plan to 'Red Internet & Phone 250 Cable'

Look forward to your assistance.

 

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Nancy
Moderatorin

Hello Gani_,

 

no problem, your new tariff is now active.

 

I will therefore close your post.

 

Best regards

Nancy



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
9 Antworten 9
Grit
Moderatorin

Hello Gani_,

 

you're a little late. The changeover takes place on the exact day and the second part of the term begins with the changeover. However, this is not possible retroactively. The 250 Mbit/s are listed in the order confirmation? In which federal state do you live?

 

Regards

Grit



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Gani_
Smart-Analyzer

Hi Grit,

 

I cannot be more early. I am currently in Dresden, Saxony. 

 

Since I moved from one apartment (Vodafone DSL) to another in April. 2020.

The Vodafone agent in Dresden transferred my contract to Vodafone Kabel with an extended 2-year contract with an offer to 'Internet & Phone 1000 Cable' at 19,99 Euro and asked me to downgrade in May 2021 if at all I want internet connection at the same price.

 

That's the reason,  I am proactively asking to downgrade my Internet plan so that it fit the same price. I am also GigaKombi customer. If you need to check, I can provide the contract and other details in a private message.

 

 

 

 

Mehr anzeigen
Stephan
Moderator

Hi Gani_,

 

I think there’s been a little misunderstanding with my colleague. We would like to take a closer look.

 

Please send me a private message with the following information:

 

your name

your address

date of birth

customer number

e-mail address

the link of this thread

 

Please reply here when you have sent the private message.

 

Regards

Stephan

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Gani_
Smart-Analyzer

Hi Stephan,

I have sent a private message with the details as required. 

Mehr anzeigen
Stephan
Moderator

Hi Gani_,

 

thanks for your pm.

 

I had a look in your contract details. After the first year you can change to Red Internet & Phone 200 Cable to 39,99 Euro per month.

 

If that's okay for you, please let me know and I'll change the tariff for you.

 

Regards

Stephan

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Gani_
Smart-Analyzer

Hi Stephan,

 

Thanks for looking into the details, appreciate it.

 

I also happen to look at my contract sheet that had additional papers and found out that I also have the possibility to change it to the tariff Red Internet & Phone Cable 100, based on my usage consumption I would think this would suit me better.

 

Request to update my tariff plan to Red Internet & Phone Cable 100 and look forward to your confirmation after the change. Thank you.

 

 

Mehr anzeigen
Stephan
Moderator

Hi Gani_,

 

no problem. I'll change the tariff for you.

 

The change will be carried out today and you'll get a confirmation in the next few days.

 

Regards

Stephan

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

(1)
Mehr anzeigen
Gani_
Smart-Analyzer

Appreciate the prompt resolution, Stephan. Cheers!Smiley (fröhlich)

Mehr anzeigen
Nancy
Moderatorin

Hello Gani_,

 

no problem, your new tariff is now active.

 

I will therefore close your post.

 

Best regards

Nancy



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen