Menu Toggle

Aktuelle Eilmeldungen: 

Mobilfunk: Für betroffene Kunden, kann es bei der Nutzung der MeinVodafone-APP zu Einschränkungen kommen. 

 

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard

Close announcement

Internet, Telefon & TV über Kabel

Siehe neueste
Relocating
GELÖST
Gehe zu Lösung
Highlighted
Netzwerkforscher

Good day,

 

I'm relocating to a new address. Can I transfer my internet with me?

 

Thanks in advance!

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Highlighted
IOT-Inspector
Mehr anzeigen
2 Antworten 2
IOT-Inspector

Hello,

Can I continue to use my Vodafone cable product if I move? In any case, let us know about your move as soon as possible - either via our online moving service or by telephone on 0800 - 72 39 653 *. We will then check without obligation whether your cable products are available at the new address. Oder Leute das müsste richtig sein! 

 

Gruß Recon66_UM

 

 

Mehr anzeigen
Highlighted
IOT-Inspector
Mehr anzeigen