abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Relocating
Keenan
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Good day,

 

I'm relocating to a new address. Can I transfer my internet with me?

 

Thanks in advance!

1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
2 Antworten 2
Recon66_UM
IOT-Inspector
IOT-Inspector

Hello,

Can I continue to use my Vodafone cable product if I move? In any case, let us know about your move as soon as possible - either via our online moving service or by telephone on 0800 - 72 39 653 *. We will then check without obligation whether your cable products are available at the new address. Oder Leute das müsste richtig sein! 

 

Gruß Recon66_UM