Antworten
Netzwerkforscher

No internet

Hello,
I have received my router this monday and i have no internet.
i tried to contact the customer support but it's all in english and i could not understand.
and i got a sms today informing me that i need to activate it in the next 5 days.
could you please help me with that.

Thanks

SuperUser

Betreff: No internet

DSL or Cable?
Netzwerkforscher

Betreff: No internet

Cable internet

SuperUser

Betreff: No internet

Moved into the Cable board
Netzwerkforscher

Betreff: No internet

Where is that cable board?

Moderatorin

Re: No internet

Hi Haroun,

 

your thread has been moved to the correct board. Everything is ok.

 

Does any LED on your router light up? Are all cables connected?

 

Best Regards, Manu

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Highlighted
Netzwerkforscher

Re: No internet

Hello Manu,
Thanks for your reply 
all cables are connected and th INTERNET led is flashing red 

Netzwerkforscher

Re: No internet

no response right?
2 weeks now without internet 
Thnaks a lot! Smiley (fröhlich)

Netzwerkforscher

Re: No internet

hello?
Moderator

Re: No internet

Hey,

I can have a look at the connection Smiley (fröhlich) Do you send me your customer data (customer number, name, address and date of birth of the contract owner) via private message?

Please let me know in the article when you have sent me the data.

Regards

Tobias

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.