Antworten
Smart-Analyzer

New Order not solicited

[ Editiert ]

I recieved the following email

 

"vielen Dank für Ihren Auftrag. So geht’s weiter:

  • Sie bekommen bei Neubestellungen Ihre Auftragsbestätigung in 3-5 Werktagen nachdem wir Ihre Bestellung bearbeitet haben. Für Anleitungen und Hilfe-Videos rund um Ihr Gerät klicken Sie hier.
  • Bei einem Tarifwechsel bekommen Sie Ihre Bestätigung kurz bevor Ihr neuer Tarif aktiv wird.


Bis bald und noch einen schönen Tag.

Freundliche Grüße
Ihr Vodafone-Team"

 

It seems that is talking about a new order, although i did not order anything. Did someone make a placement order on my name ? or it was a wrong sent email?

 

I could not find any contact email and on the phone they do not speak English, hence i am asking here.

 

Best regards

 

Edit: @Dsim Thread moved to right board

Moderator

Re: New Order not solicited

Hi Dsim,

 

do you already have a contract with us? Have you recently changed anything or ordered a new device?

 

Regards

Stephan

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Smart-Analyzer

Re: New Order not solicited

Yes, i have a contract for over one year, and i did not changed or ordered anything since.

Moderator

Re: New Order not solicited

Hi Dsim,

 

let's take a look. Send me your customer number, name, date of birth and address in a private message.

 

Then reply again here in the post.

 

Regards

Thomas

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.