abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

New Order not solicited
Dsim
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

I recieved the following email

 

"vielen Dank für Ihren Auftrag. So geht’s weiter:

  • Sie bekommen bei Neubestellungen Ihre Auftragsbestätigung in 3-5 Werktagen nachdem wir Ihre Bestellung bearbeitet haben. Für Anleitungen und Hilfe-Videos rund um Ihr Gerät klicken Sie hier.
  • Bei einem Tarifwechsel bekommen Sie Ihre Bestätigung kurz bevor Ihr neuer Tarif aktiv wird.


Bis bald und noch einen schönen Tag.

Freundliche Grüße
Ihr Vodafone-Team"

 

It seems that is talking about a new order, although i did not order anything. Did someone make a placement order on my name ? or it was a wrong sent email?

 

I could not find any contact email and on the phone they do not speak English, hence i am asking here.

 

Best regards

 

Edit: @Dsim Thread moved to right board

3 Antworten 3
Stephan
Moderator:in
Moderator:in

Hi Dsim,

 

do you already have a contract with us? Have you recently changed anything or ordered a new device?

 

Regards

Stephan

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Dsim
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Yes, i have a contract for over one year, and i did not changed or ordered anything since.

Thomas
Moderator:in
Moderator:in

Hi Dsim,

 

let's take a look. Send me your customer number, name, date of birth and address in a private message.

 

Then reply again here in the post.

 

Regards

Thomas

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!