abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

I would like to terminate my TV subscription
rezaul_km105
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Dear Sir / Madam,

 

I would like to terminate my TV subscription. Because, I do not like it and I do not want to take it along with my Internet & phone contract.
It was misunderstanding with one of your colleague who just call me and order this TV subscription for me.
I am not really watching TV and not going to use.

Anyway, I am very happy with internet & phone contact.


Thanks
Rezaul

8 Antworten 8
Stephan
Moderator:in
Moderator:in

Hi rezaul_km105,

 

welcome to our Community.

 

If you want to cancel one of our products you can use our contact form. Please type in "Kündigung" an follow the instructions.

 

Regards

Stephan

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!

Hi Stephan,

I already did that and following answer :

  •  
     
    Dear Mr. Rezaul,
     
    to solve your problem, please visit our Vodafone forum under forum.vodafone.de. Open a new thread for your questions and have a little patience. One of my colleagues will take care of your problem.
     
    Lieber Herr Rezaul,
     
    um Ihr Anliegen zu lösen, besuchen Sie bitte unser Forum auf forum.vodafone.de. Erstellen Sie eine neue Anfrage für Ihr Thema und haben Sie ein klein wenig Geduld. Ein Kollege wird sich darum kümmern.
     
    Wir wünschen Ihnen noch einen schönen Tag.
     
    Wie gefällt es Ihnen bei uns? Machen Sie mit bei unserer Befragung, wenn Sie dazu eingeladen werden. Wir sind gespannt, was Sie uns zu sagen haben.
     
    Freundliche Grüße
    Ihr Vodafone-Team
     
    Vodafone Kabel Deutschland
    Kundenservice
    99116 Erfurt
Stephan
Moderator:in
Moderator:in

Hi rezaul_km105,

 

okay, then please send me a private message with the following information:

 

your name

your address

your customer number

the link of this thread

 

Please reply here when you have sent the private message.

 

Regards

Stephan

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!

Hi Stephan,

 

I have sent the private message.

 

Thanks

Rezaul

Anett
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hello rezaul_km105,

 

Thanks for your PN. I have now terminated the contract at the end of the contract period. You will receive another written confirmation.

 

Regards

Anett

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!

Hi Anett,

 

Thanks, I have some questions,

 

Do i need to pay still end of the contract ? 

Should i  send back the giga TV box now?

 

Thanks

Rezaul

Hi Anett,

 

Thanks, I have some questions,

 

Do I need to pay for the end of the contract? 

Should i send back the giga tv box now?

 

Thanks

Rezaul

Stephan
Moderator:in
Moderator:in

Hi rezaul_km105,

 

you have to pay for the contract til the end of the contract term. You can also use the GigaTV Box until the contract expires.

 

Regards

Stephan

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!