Internet, Telefon & TV über Kabel

Siehe neueste
Direct Debit failure
Gehe zu Lösung
bukolaj
Netzwerkforscher

Hello , 

 

I am sorry , my direct debit did not go through due to funds  in the account . 

 

i updated my SEPA to my other account so that it can work but I do not know how to activate it to be able to pay for the failed invoice that was not able to be debited . I think the update I made will only take effect in the next billing cycle . 

 

Can you advise me what to do so I do not get penalysed for the failure to make the payment on time . 

 

Thank you 

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Lars
Moderator

Hi bukolaj,

 

since we already have your data, I was able to check right away. The new bank details are on the system and the direct debit is in progress. So everything is in order. Do you have any further questions?

 

Best regards

Lars



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
Lars
Moderator

Hi bukolaj,

 

since we already have your data, I was able to check right away. The new bank details are on the system and the direct debit is in progress. So everything is in order. Do you have any further questions?

 

Best regards

Lars



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen