Internet, Telefon & TV über Kabel

Device return
GELÖST
Gehe zu Lösung
Highlighted
Netzwerkforscher

Hello,

I shipped back my device and can see that it was delivered to Vodafone: xxx

However, in my account, there is still no information about the returned device and the message is:

"

Currently there are no open device requirements.
As soon as devices have to be returned to us, they will be displayed here.
"
 
I shipped it 16.03.2019

Kind regards
Fedor
 
Edit: Please do not post any personal data publicly here, including the return shipment number.



 

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Moderator

Hi,

 

your device came already back to us.

 

If there were any devices that need to be returned, they would be listed in your account.

 

Regards

Stephan

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
3 Antworten 3
Moderator

Hi,

 

your device came already back to us.

 

If there were any devices that need to be returned, they would be listed in your account.

 

Regards

Stephan

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Netzwerkforscher

Thank you for your answer. Got it

Mehr anzeigen
Moderator

You're welcome. Any further questions?

 

Regards

Stephan

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen