Internet, Telefon & TV über Kabel

Siehe neueste

Adding contract in the user portal

GELÖST
Gehe zu Lösung
erichfro
Daten-Fan

Hello,

 

I've been trying to add contract in my account in the user portal using the initial activation code that my wife and I received back in 2017, but it never worked. Now my wife switched the account to my name and I tried to add the contract again, but still no luck. Can I request a new activation code or whatever is needed in this case to finally complete this process? I use the same email address for user portal as the one where I get monthly invoices for cable internet. Could you please help with this matter?

 

Thank you in advance for your kind assistance.

Best regards,

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Lars
Moderator

Hi erichfro,

 

please reply to Nancy in your other post. Here I close again.

 

Best regards

Lars



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
Lars
Moderator

Hi erichfro,

 

please reply to Nancy in your other post. Here I close again.

 

Best regards

Lars



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen