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Frage

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Antwort

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Lösung

99,50€ and noone explain me why
medicol
App-Professor
App-Professor

Hello,
I had problem with my Internet connection: once/twice per day Internet became interrupted, after 15 min again ok
So that after same situation last a week I called the technical service: they fixed me a meeting with a technician
I waited him at home during all the window time callcenter fixed but no one came.
In next invoice Vodafone charged me 99,50€ for Servicepauschale für Endgeräteeinstellung und / oder Fehleranalyse
I called Vodafone, I asked why should I pay that amount and of course I asked money back.
After 10 day I received this answer: Die Abrechnung über den Einsatz des Technikers ist korrekt. Die Kosten für die Servicepauschale können wir Ihnen nicht erstatten
They did not explain me why should I pay as so that I asked again why and I asked the report of the technician.
This is the answer I got:
Unsere Servicepauschale von 99,50 Euro umfasst nur diese Punkte:
- die Anfahrt.
- bis zu 45 Minuten Arbeitszeit für Störungseingrenzung und Fehlerbehebung.
- das Beschaffen, Liefern und Montieren von Kleinmaterial (keine Verstärker).
- das Einpegeln des vorhandenen Verstärkers.
- das Einstellen unserer Geräte bzw. Ihres Fernsehers.
- und wenn der KD nicht vor Ort anzutreffen ist.
Ist this an answer?
Again they have not answered me why they charged me.
The technician was not in my hause, why should I pay for point first four points? This are classical problem at Vodafone side
I have not a contract for TV so what for 5th point?
I was at home and techician did not came, what for 6th point?
I answered asking clarification and and I got these answers

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Oder Sie melden sich kostenlos unter 0800 52 666 25.

 

rufen Sie uns bitte kostenlos unter 0800 52 666 25 an. Wir haben Sie nicht erreicht. Für Ihr Anliegen brauchen wir noch mehr Infos.

 

Why Vodafone is liying? no one called me.

Why should I spend again 30 min waiting someone answer me at technical service someone does know anything I need to explain again all and for sure he has no answer?

Why they are not making me the question via email?

I start to think that with this type of Kundenservice absolutly not customer oriented only solution is delete the contract for Kabel 200 Mbit/s

22 Antworten 22

Received 1st trance of refund

 

Danke danke danke

 

 

 

Grit
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hello medicol,

 

and now everything's cleared up. Can we close the thread?

 

Regards

Grit

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!

yes please.

again: thanks to all Vodafone employee working here, I got solution only thanks to them

Regards