abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Want to downgrade my DSL 100 plan after 12 months
Dnandi
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Hello Team,

 

I want to downgrade my DSL 100 plan after 12 months, I am already completed 10 months. Kindly help, I can share my contract details over private messge.

 

Regards, Deepak

 

2 Antworten 2
Jens-K
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hi Dnandi,

 

after 12 months you can either contact us via phone or you can send me a private message.

 

I will then need your name, customer number and the tariff you want to change to.

 

Regards,

Jens

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Dnandi
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Hello Jens-K,

 

Thank you for your replay. I have shared my details over private message along with one more query - if you could answer, that would be really helpful.

 

Thanks, Deepak