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Antwort
Lösung
am 08.01.2019 12:55 - zuletzt bearbeitet am 09.01.2019 09:46 von Seb4sti4n
I have applied for DSL "Red Internet & Phone 50 DSL" on 17.12.2018.
Auftragsnummer: ARC690*******
On 20.12.2018, i have recieved a letter from Vodafone as Below:
Ihr neuer Vodafone-Anschluss
Ihre Auftragsnummer: ARC690*******
Lieber Ali Murtuza Husain,
schön, dass Sie sich für Vodafone entschieden haben.
Sie nutzen Ihren Anschluss 566***** beim aktuellen Anbieter noch bis zum 02.07.2020.
Das ist jetzt wichtig für Sie:
* Der Kündigungstermin bei Ihrem aktuellen Anbieter liegt mehr als 80 Tage in der Zukunft. Deshalb müssen
wir warten, bevor wir Ihren Auftrag weiter bei uns bearbeiten können.
Sie haben andere Infos zu Ihrem Kündigungstermin? Dann rufen Sie uns bitte unter 08001721212 an.
* Sie bekommen von uns rechtzeitig alle wichtigen Infos, wie z.B. den Termin der Anschaltung.
What does this means? My application is on hold till old contract with fixed line "566***" is terminated? if this is the case, i do not want to port my old number from Unitymedia to Vodafone. Please assign new fixed line number to me.
I have several other doubts as follows:
1. My contract will begin on 01.03.2019, can you please confirm on this?
2. I have still not recieved the Vodafone-Anschluss Hardware. When it will be delivered? It should be delivered to my old Address: ***, 70499 Stuttgart
3. When i will get a call to confirm the appoitnment with Technician to start my connection on 01.03.2019
Kindly call me on 0173******* to clarify all above doubts.
Best regards,
Ali
Edit: please do not post personal information publicly
am 09.01.2019 10:08
Hello Ali52,
welcome to our Community!
We have cancel your current contract. This contract will end on July 2nd, 2020. On this day we will open the contract via us.
Regards
Sebastian
am 11.01.2019 18:38 - zuletzt bearbeitet am 13.01.2019 10:14 von Norman
I have recieved attached letter. I do not understand if my contract is still valid or you have terminated?
Can you please clarify? Also when i check the status of Auftrag via this link Status, i see status as "Wir haben Ihren Anschluss bestellt. Den Termin für die Anschaltung erhalten Sie in den nächsten Tagen." What does this mean?
Please clarify. Please terminate the contract completely. I would make a new contract directly at Vodafone Fillale.
Edit: Attachment deleted.
am 13.01.2019 10:23
Hi Ali,
you are still using your current provider's connection until 02.07.2020. Your current provider is seizing the line. You still have a contract period until 2020 there. You can only change the provider after this period has expired.
If you conclude a new contract - without porting - in our Vodafone Shop, you may have to pay for both contracts. Your current provider's contract and our.
Are you sure that I should cancel your order?
Best regards,
Norman