abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Not able to change SEPA mandate
dslinternet
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Hello,

I am closing my previous Bank account and Not able to change SEPA mandate via online portal.

Always shows me an error "SOMETHING WENT WRONG".

Can you please help me. 

 

Customer number. ***

 

Edit: Deleted personal data

1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
DanyG
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hi dslinternet,

 

I'm really sorry that it doesn't work. If the owner of the bank account stays the same, I can change the bank account data for you. In this case please send me a private message with your customer number your customer password and the new bank data.

 

If the bank account owner changes, we need a signed SEPA madatory with this form.

 

BR,

Dany

 Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
 Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

2 Antworten 2
DanyG
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hi dslinternet,

 

I'm really sorry that it doesn't work. If the owner of the bank account stays the same, I can change the bank account data for you. In this case please send me a private message with your customer number your customer password and the new bank data.

 

If the bank account owner changes, we need a signed SEPA madatory with this form.

 

BR,

Dany

 Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
 Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!

I am able to change now. Thanks