Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen:

 

Behoben: Mobil: Einschränkungen Telefonie und Daten 2G & 4G & 5G PLZ Gebiet 725xx - 726xx, 730xx - 733xx, 73765

Behoben: Mobil: Einschränkungen Telefonie & Daten 2G/4G PLZ Gebiet 064xx - 065xx, 38372, 388xx, 39164, 393xx

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (17. September)

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (18. September)

Kabel, DSL, Mobil  Ausfälle aufgrund von Hochwasser

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

Internet, Telefon & TV über DSL

Siehe neueste
Missing cancellation confirmation
fimsen230
Smart-Analyzer

Hey,

 

I've recently canceled my DSL contract as I've moved abroad. I canceled in-store Tuesday last week and was told they'd send the cancelation confirmation within a few days to my email address (I haven't got access to my mailbox anymore as I've moved). I still haven't received my cancelation confirmation so I can return the Easybox. How long does this usually take?

 

Cheers

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
DanyG
Moderatorin

Hi fimsen230,

 

I'm sorry that you haven't recieved your confirmation yet. Let me have a look on it. Please send me your customer number and customer password (alternatively name, address and birth date) via private message.

 

BR,

Dany



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen