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Lösung

Ich habe neu vertrag heute aber ich brauche neu vertrag nicht jetz.
Ankit25
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

ich habe problem mit vodafone kabel router, es funktionert nicht. ich rufe am online filale für hilfe.

Sie hat mir gesagt das neu gerate erricht in 2 tage .

ich habe ein email erhalt mit neu vertrag.

 

Was muss ich tun, meine deutch ist nicht so gut.

ich brauche keine neu vertrag.

ich brauche mein vodafone gerate repariert/austauch.

 

Vielen danke für dinen hilfe.

 

1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen

The issue is resolved, Thanks for the support

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

5 Antworten 5
ERFD
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hallo Ankit25,

 

wenn Dir Englisch besser liegt, dann schreib gern auf Englisch.

 

Was genau ist das Problem mit dem Router?

 

Gruß Fred

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Ankit25
Smart-Analyzer
Smart-Analyzer

Hello ERFD,

 

Thansk for the proposal in english, as I am not so good in German.

 

The problem with trouter is that is not working at all. I have connct and disconnect the router from the power but there is not even the power light available on router. It has been 4 days and I have no connection with internet. Somehow I am able to contact the Vodafone technical support Yesterday late evening and after some investigation on their side they have rasie the ticket and confirmed that a new device would be sent to my Alternative address 

Valentin-Kindlin-Straße
86899 Landsberg am Lech, Germany
 
Here is the current status  "17.09.2019 18:16 clockThe order was accepted and processed by our employees."
 
I have not recieved any confirmation regarding the new device delivery or no detailed information available in ticket. Could you please help me with he current status. By when I recieve device on the above mentioned address? 
 
Thanks in advance
 
 

 

pRo-Marco
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hi Ankit25,

 

we will prove what's going on there. Please send me your name, address and customer number by PN. Please also let me know here if you have sent the message.

 

Kind regards
Marco

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The issue is resolved, Thanks for the support

Claudia
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hello Ankit25,

 

good to read the issue is resolved :). Your thread is closed now.

 

Kind regards,

Claudia

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