Menu Toggle

Aktuelle Eilmeldungen:

 

Kabel: Ausfall der Dienste im Bereich Donauwörth 


Mein Vodafone APP:  Log In aktuell nicht möglich
Mein Vodafone-App:  Vodafone Pässe können nicht mehr kostenlos geändert werden bei iOS

E-Mail: Neue SPAM-Welle bei Vodafone & Arcor Mail-Accounts.

 

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard

Close announcement

Internet, Telefon & TV über DSL

Siehe neueste
Double billed
Highlighted
Smart-Analyzer

I have been charged two times at the same amount for the same two bills number.

First, I received a note from Vodafone stating that I have to send the standing balance till 05.08, then I transferred the amount to the given IBAN. one day later (yesterday), I noticed that Vodafone has charged me again via Direct Debit with the same amount for the same bill numbers. I am requesting Vodafone for a refund.

here is my email address if I am supposed to send you any further proof or information.

Thanks in advance,

Reza Eqbal

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
Highlighted
Moderator

Hey Reza,

please send me a private message with your dsl customernumber + password.

I'll have a look into this.

I think that weh could not charge your bankaccount one time (propably because of insufficent funds). Then we try it a few weeks later again). If you have manually transferred the amount , both process may have overlapped.

Cheers,
Andre

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen