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Antwort
Lösung
am 15.07.2019 22:07
Hi.
Sorry, I do not speak German and I am unable to understand what they say in the support line.
The technician was expected to be in my home today (15/07) from 0800 to 1300 to install my DSL connection, but unfortunately no one appeared and my DSL modem is without any connection at all.
What should I do now, please?
I can provide my customer number if needed.
Best regards.
Hallo.
Entschuldigung, ich spreche kein Deutsch und kann nicht verstehen, was in der Support-Zeile steht.
Der Techniker sollte heute (15.07.) Von 08:00 bis 13:00 Uhr bei mir zu Hause sein, um meinen DSL-Anschluss zu installieren, aber leider ist niemand erschienen und mein DSL-Modem ist überhaupt ohne Anschluss.
Was soll ich jetzt bitte tun?
Bei Bedarf kann ich meine Kundennummer angeben.
Freundliche Grüße.
am 16.07.2019 09:23
Hello Guilherme,
I'm really sorry the technician didn't show up. In this case a new appointment has to be agreed. Please send me your customer number and password via private message.
BR,
Dany