abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

DSL 50: Termination NOT requested and WRONG Billing Bank Account
lorelu
Netzwerkforscher
Netzwerkforscher

Dear Community

 
I moved to a new address, and the new line has been correctly installed by the Telekom technician (on behalf of Vodafone). So everything is correct, from the point of view of the connection.
 
Then I received a letter from Vodafone, which says:
----------
Wir bestätigen die Kündigung Ihres DSL-Vertrages
 
Leber Herr Lucioni,
ihre Kündigung haben wir erhalten.
Ihr DSL-Vertrag endet am 29.03.2019
...
-----------
But I have NOT cancelled any contract, just moved to a new apartment.

Furthermore, about four weeks ago I sent to Vodafone an InfoDok 230 formular, to change the bank account:
-----
Wenn Sie den Namen ändern möchten, schicken Sie uns bitte eine neue Einzugsermächtigung. Das Formular finden Sie in unserem InfoDok 230
-----
 BUT the OLD bank account is still in my Vodafone Account.
 
Any idea on how to have those two issues double-checked by Vodafone, and solved?
 
Best Regards,
Lorenzo
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Norman
Community Manager
Community Manager

Hi @lorelu,

 

i'm sorry for that issue.

 

Let me take a look. Send me a private message with your customer number and your personal customer password please.

 

I'll be back to you, asap.

 

Best regards,

Norman

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

1 Antwort 1
Norman
Community Manager
Community Manager

Hi @lorelu,

 

i'm sorry for that issue.

 

Let me take a look. Send me a private message with your customer number and your personal customer password please.

 

I'll be back to you, asap.

 

Best regards,

Norman

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes!