Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

  • MeinVodafone-App SelfService - alle Dienste gestört
  • Kabel-Dienste: Aktuelle Beeinträchtigung aller Kabeldienste in Salzgitter
  • GigaTV App: Fehlermeldungen Err-001 und 1203
  • MeinVodafone im Web: Selfservice MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen.
  • Mobil: Aktuell kann es zu Einschränkungen, bei der Nutzung des Mobilen Hotspots bei iOS Geräten kommen.
  • Mobil: Bei Huawei Mifi Routern und Embedded Modulen, kann es zu falschen APN Einstellungen kommen.

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Internet, Telefon & TV über DSL

Siehe neueste

Change in address in Berlin

Highlighted
Netzwerkforscher

Hello Team,

 

Recently i used the online moving tool to change my address and from cable to DSL. i got the new contract in email and also a sms for selecting when the technician to come. 

 

Unfortunately, today the new apartment/building manager called and said that the building number has changed. The street is same, just a different building. Please advise how to proceed further? the new building is one next to the one in the contract.

 

Thanks and Regards,

Kunal Mangaraj

Mehr anzeigen
16 Antworten 16
Highlighted
Netzwerkforscher

Hello Team,

 

The new DSL contract is supposed to start on 31st Oct, 2020. If one of the mods can help me to fix the address on the contract before it starts. To reiterate, the street name is the same, just the building number has changed.

 

Thanks and Regards,

Kunal Mangaraj

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hi kunalmangaraj,

 

I will have a look into this.

 

Please send me a private message and tell me your name, customer number, customer password and the correct address.

 

Regards,

Jens



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Highlighted
Netzwerkforscher

Hi Jens-K,

 

i have sent you a private message with all the details. Please let me know if you need any more details.

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hi kunakmangaraj,

 

I checked the order an replied to your private message.

 

Please verify if the address with only "3" or "3a" is the correct one. Thanks.

 

Regards,

Jens



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Highlighted
Netzwerkforscher

Hi Jens, the new address is only "3

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hi kunalmangaraj,

 

thanks. I just changed the order to the correct address.

 

Regards,

Jens



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Highlighted
Netzwerkforscher

Hi Jens,

 

thank you very much for the help and the quick update. will i be getting an updated contract? and do i need to select again for technician appointment?

 

Thanks and Regards,

Kunal Mangaraj

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hi Kunal,

 

we will send you an e-mail with all info regarding the appointment as soon as the activation date has been confirmed.

 

The aforementioned date is no longer valid.

 

Regards,

Jens



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Highlighted
Netzwerkforscher

Hi Jens,

 

thank you for the update. Smiley (fröhlich)

 

 

Thanks and Regards,

Kunal Mangaraj

Mehr anzeigen