Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

Aktuell kommt es zu folgenden Einschränkungen: 

Mein VF App bei Red+ Limitänderung  und dem Vodafone Pass

Einschränkungen mit der Telefonie bei Kabel, DSL und Mobilfunk

Weitere Einschränkungen bei der MeinVF App

 

Nähere Informationen dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Internet, Telefon & TV über DSL

Cancel my cable contract right now, moving where there is Vodafone internet already, can't pay both
GELÖST
Gehe zu Lösung
Smart-Analyzer

Hi,

 

I need to cancel my cable contract right now because I am moving to another place where I have to pay for internet already.

Can someone help me with this, please?

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Highlighted
Moderatorin

I have adjusted the cancellation. The confirmation of cancellation is on its way to you.

Best regards

Tina

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
12 Antworten 12
Highlighted
Moderator

Hi SAR_HB,

 

the connection cannot be terminated immediately. If we are unable to continue to supply you at the new address, the contract will be terminated with a 3 month notice period. The period begins with the day of the move.

 

Regards

Thomas

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

A friend of mine was able to cancel and quit his Vodafone cable contract but he paid some fees ( 3 months I guess ) and he sent the modem back later on. That's exactly what I need to do because I don't need this contract anymore. It's an extra charge for me. Please help me to proceed with that. 

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hi SAR_HB,

 

this is exactly what I had already written. Have you already given notice with the new address? If not, please send me your customer number, name. Date of birth, old and new address in a private message.

 

Then reply again here in the post.

 

Regards

Thomas

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Hi Thomas,

 

I sent you a private message with the necessary information. Thank you for your collaboration and I hope we start the cancellation process as soon as possible.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Hi @Thomas ,

 

Is there any news about my situation?  Can we start the cancellation process now that you have all the information.

 

Best regards,

Sarra Hattab.

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Hello SAR_HB,

 

the new address will be provided by us. That means you can take your contract with you. An early cancellation is not possible under these circumstances.

 

You wrote that you already pay for internet & phone there. Is this a connection from us (Vodafone) or from another provider?

 

Best regards

Tina

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Good morning @Tina ,

 

Yes, the internet where I am moving is provided by you. I can send you a private message with the customer number and the address if you need it. 

I really need to make the early cancellation because now I am paying both bills and it's a huge waste for me. Let's try to cancel it and if there are any fees I am ready to pay them because it's always better than paying two bills every month. 

Best reagrds,

Sarra Hattab.

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Yes, then please send me the customer number and name of the contract holder in a private message.

 

Best regards

Tina

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer
Mehr anzeigen