Internet-Geräte

Siehe neueste

Vodafone Station (CGA) Modem 2.4GHz not working

GELÖST
Gehe zu Lösung
AQ123
Netzwerkforscher

The 2.4GHz band of the modem has completely stopped working since yesterday. The 5GHz is working fine, but I have several devices that only connect with 2.4GHz. I have tried to unlpug the router, restart it, reset it, change dual band steering to separate bands, but nothing has worked. Within the modem setting page, I also scanned for 2.4GHz networks and it shows no networks, so it looks like a hardware failure for the 2.4GHz band.

 

Can Vodafone offer a solution or replace the modem?

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Wallace
Moderator

Hi,

 

can you please press and hold the reset button on the back of the router for at least 30 seconds?

 

Regards

Wallace

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
3 Antworten 3
Wallace
Moderator

Hi,

 

can you please press and hold the reset button on the back of the router for at least 30 seconds?

 

Regards

Wallace

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

Mehr anzeigen
AQ123
Netzwerkforscher

Thank you, the hard reset of the router worked

Mehr anzeigen
Wallace
Moderator

Hey,

 

That’s great. I’ll close up here.

 

Regards

Wallace

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen