Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

  • MeinVodafone-App SelfService - alle Dienste gestört
  • Kabel-Dienste: Aktuelle Beeinträchtigung aller Kabeldienste in Salzgitter
  • GigaTV App: Fehlermeldungen Err-001 und 1203
  • MeinVodafone im Web: Selfservice MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen.
  • Mobil: Aktuell kann es zu Einschränkungen, bei der Nutzung des Mobilen Hotspots bei iOS Geräten kommen.
  • Mobil: Bei Huawei Mifi Routern und Embedded Modulen, kann es zu falschen APN Einstellungen kommen.

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Internet-Geräte

Siehe neueste

Please plug the DSL into the dedicated DSL port

Highlighted
Daten-Fan

Dear Vodafone team,

Today a technician came to my appartment. Did some settings. The technician said the setting is completed, the Internet LED on router will be green in after 5 minutes. It has been 4 hours the LED still red.

The router I used is 804 . The light of internet is red. When I try to activate the router, the page states "Please plug the DSL into the dedicated DSL port" - which is already plugged in, and it will not let me continue.I have tried to reset the router and re-plug in, but still have no response.

***

 

 

EDIT: personal data deleted

Mehr anzeigen
1 Antwort 1
Highlighted
Moderatorin

Hi Atiq1,

 

sorry for the late reply. Smiley (traurig)

 

I have checked your line and saw, that there is a connection in the meantime. Can you confirm, that your access is working now?

 

BR,

Dany



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen