Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

  • Mobil Es kommt zu Verzögerungen bei der Auslieferung von SMS, überregional/SMS Benachrichtigungen der Mailbox sind auch betroffen.
  • MeinVodafone im Web: Selfservice MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen.
  • Mobil: Aktuell kann es zu Einschränkungen, bei der Nutzung des Mobilen Hotspots bei iOS Geräten kommen.
  • Mobil: Bei Huawei Mifi Routern und Embedded Modulen, kann es zu falschen APN Einstellungen kommen. 

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Internet-Geräte

Siehe neueste

New Kable Connection not working

Highlighted
Daten-Fan

Hello Experts,

 

I have taken the new cable internet connection, as per manual, I installed the setup and I am able to connect wi-fi but not able to access the internet.

In the router internet led is blinking RED and in the Vodafone home page is displaying DOCSIS Offline .

Could you please help me to fix this issue?

 

Regards

Sai

 

Edit: @Sai_India  Moved to the correct board. Best Regards Kurtler

 

Mehr anzeigen
2 Antworten 2
Highlighted
Daten-Fan

Thank you for the resond.

 

Mine is new contract and not able to access the internet, LED is blinkingly contiounsly with RED., 

Could you please support to resolve the issue?

Regards

Sai 

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hello Sai,

 

welcome to the community. Let me know your personal data in a pm.

How long did you connect the cable-router to the antenna socket?

If it does not connect after several hours or overnight, a technician should check it.

 

Would you be okay with that?

 

In light of recent events and as a precautionary measure for our technicians: Do you or your friends have symptoms of Covid-19?

 

Regards

Jens

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf.

Mehr anzeigen