Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen:

 

Behoben: Mobil: Einschränkungen Telefonie und Daten 2G & 4G & 5G PLZ Gebiet 725xx - 726xx, 730xx - 733xx, 73765

Behoben: Mobil: Einschränkungen Telefonie & Daten 2G/4G PLZ Gebiet 064xx - 065xx, 38372, 388xx, 39164, 393xx

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (17. September)

Kabel: Ankündigung Ausfall aufgrund von Wartungsarbeiten (18. September)

Kabel, DSL, Mobil  Ausfälle aufgrund von Hochwasser

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

GigaCube

Siehe neueste
My Gigacube internet is slow
comander1
Smart-Analyzer

I dont know what happened? but my Gigacube internet became slow since yesterday, i only receive 0.5Mbps speed on speedtest. Which is normaly i receive 30-40Mbps. And my remaining Data is still 378gb. i turn on off the device and tried to reset my device but still, it is slow slow, i've been almost 2yrs using this. what happen? my postal code area is 49219. please help

Mehr anzeigen
3 Antworten 3
TinaG
Moderatorin

Hello commander1,

 

thank you for your contribution. I cannot see any faults in the postcode. The utilization is also rather low. Please send me an private Message  with your customer number and the customer password, then I will be happy to take a closer look.

 

Best regards

TinaG

 



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
comander1
Smart-Analyzer

it's ok now, thanks for the help, the normal speed has returned

Mehr anzeigen
TinaG
Moderatorin

Hello comander1,

 

i'm very pleased, I was happy to help. I wish you a nice day.

 

Best regards

TinaG

 



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen