Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

  • Mobil Es kommt zu Verzögerungen bei der Auslieferung von SMS, überregional/SMS Benachrichtigungen der Mailbox sind auch betroffen.
  • MeinVodafone im Web: Selfservice MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen.
  • Mobil: Aktuell kann es zu Einschränkungen, bei der Nutzung des Mobilen Hotspots bei iOS Geräten kommen.
  • Mobil: Bei Huawei Mifi Routern und Embedded Modulen, kann es zu falschen APN Einstellungen kommen. 

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

GigaCube

Siehe neueste

Cancel GigaCube

Highlighted
Daten-Fan
Daten-Fan

Hi,

someone, please help me. I've sent letters, tried to call and been paying for this service unable to stop it and not used it for over a year.

I've never heard back from anyone.

The Kundennummer is not recognized when trying to call in or use the online services! I really don't know what to do any more!

 

Thank you in advance

Mehr anzeigen
2 Antworten 2
Highlighted
Daten-Fan
Daten-Fan

Could someone help with a PN or private message from Vodafone? Thank you.

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Hi PE1,

 

welcome to the Vodafone community. Smiley (fröhlich)

 

Sad to hear that. Smiley (traurig) I'll have a look for you. Please send me a private message with your customer- or mobile number of the GigaCube and your customer password (alternatively name, address and birth date of the contract owner).

 

Let's find out, why it didn't work yet.

 

BR,

Dany



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen