abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du 
Aktuelle Eilmeldungen

TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!

1

Frage

2

Antwort

3

Lösung

Missed invoice
Trier
Youngster
Youngster

I just paid an outstanding invoice to get reconnected. Does anybody know if the direct debit will continue next month


As a beginner level, Can not get past
Thanks

1 Antwort 1
DanyG
Ex-Moderator:in
Ex-Moderator:in

Hello Trier,

 

welcome to the Vodafone community. Smiley (fröhlich)

 

Are you usind a mobile phone contract? Then your payment method will be switched to direct debit again, as soon as the amount has been completely balanced.

 

To give you more detailed information, please tell us, which kind of contract you use.

 

BR,

Dany

 

 

 

 Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
 Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!