Menu Toggle

Aktuelle Eilmeldungen

 

MeinVodafone & MeinVodafone App: Einschränkung beim Login

 

Dein Anschluss ist gestört und hier gib'ts keine Info? Dann nutz unseren Netz-Assistenten bei Kabel/DSL & TOBi bei Mobilfunk oder TV. 

Close announcement

DSL: Tarife & Rechnung

Siehe neueste
Contract ended but I am still billed
PedroJardim
Smart-Analyzer

Hello,

 

My contract with Vodafone ended in January 2022, but I am still being billed as of September 2022.

How can I correct this?

 

Best regards,

Pedro Jardim

Mehr anzeigen
5 Antworten 5
reneromann
SuperUser

Did you send a cancellation?

Because contracts automatically extend if they are not actively cancelled...

Mehr anzeigen
PedroJardim
Smart-Analyzer

I have, and I have the cancellation document as proof.

Mehr anzeigen
PedroJardim
Smart-Analyzer

Can any admin help me with this?

Mehr anzeigen
PedroJardim
Smart-Analyzer

@Boris  would you be able to help me with this?

Mehr anzeigen
Andre
Moderator

Hey PedroJadim,

this community is mainly focused on customers-helping-customers.

In this case , a concrete look into your customeraccount is required.
Neither other users, nor moderators have access.

Please get in touch with our customersupport. For example via whatsapp or twitter.

Cheers,

Andre

 Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
 Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
Mehr anzeigen