TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!
TV: Kabelfernsehen wird Mietersache. Jetzt handeln!
Deine Störung ist nicht dabei? Dann nutz unseren Störungsfinder!
Frage
Antwort
Lösung
am 28.01.2022 19:22
Hallo,
meine Laufzeitverträge laufen zum 29.01.2022 aus (sind von mir gekündigt).
Den Hauptvertrag und die Partnerkarte möchte ich gerne zu CallYa überführen.
Meine neue SIM-Karte ist nicht angekommen und ich hatte gehofft, ich kann meine aktuelle Sim direkt für CallYa aktivieren.
PS. Mein Deutsch ist nicht gut, also wäre jede Hilfe in Englisch sehr willkommen
29.01.2022 13:05 - bearbeitet 29.01.2022 13:11
Hi @LN93,
I guess your mobile phone contract ended in the meanwhile or do you have access to the mobile network furthermore?
Changing from contract to CallYa should be order during the termination or about the option (button) in the MeinVodafone app/portal by yourself. The option/button should be found in the tariff area.
When your SIM-card is offline now you can get in contact with the customer service by landline phone (+49-800-1721212) or via contact form.
When you get the info about changing into CallYa then be aware the following (in German):
am 29.01.2022 16:07
Hi LN93,
or you can contact me via PN with your mobil-numer, the password and the link of that Thread here.
Thx a lot an best regards
Heike