Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

  • Mobil Es kommt zu Verzögerungen bei der Auslieferung von SMS, überregional/SMS Benachrichtigungen der Mailbox sind auch betroffen.
  • MeinVodafone im Web: Selfservice MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen.
  • Mobil: Aktuell kann es zu Einschränkungen, bei der Nutzung des Mobilen Hotspots bei iOS Geräten kommen.
  • Mobil: Bei Huawei Mifi Routern und Embedded Modulen, kann es zu falschen APN Einstellungen kommen. 

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

CallYa

Siehe neueste

CallYa Sim Card not received

Highlighted
Smart-Analyzer

Hello,

I have ordered a CallYa SIM card and didn't receive it yet. I received an email saying that it was sent on October 14th. I have not received it, yet.

Thanks

Mehr anzeigen
10 Antworten 10
Highlighted
Moderatorin

Hello @Darkblue1,

 

please send me the phone number of the new card by PN and additionally the e-mail address you gave with your order.

 

(PN - this is how it works: click on my name and then right on "sende eine private Nachricht ")   

 

Thank you very much and best regards,

NeNa

 

 

 

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Highlighted
SuperUser

Hi @Darkblue1,

 

Please don't open new threads. Stay at this thread here. Did you write @NeNa via PM?

 

I moved your other thread into the archive. Smiley (fröhlich)

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

I wrote back to @NeNa twice and did not get any response.

Mehr anzeigen
Highlighted
SuperUser
Hi @Darkblue1, I see. Then be patient because the moderators aren't in the forum 24/7.
Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Hello,

 

I sent you a message last week with my phone number and pin but did not get a response. Could you take a look? I still have not received my sim card.

 

Thanks

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin
Hi, the address to which the SIM card was sent is correct, but the room number is missing when specifying the address. Unfortunately we cannot send you a new SIM card. The first SIM card must always arrive. If this is not delivered by the Post and comes back, the number is automatically blocked. Please order a new SIM card with the full address, which has already been sent 20 euros, I can transfer back to your bank account. Sorry that I can't give you any better news. Kind regards, Doreen
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreibt uns daher bitte einen Beitrag statt einer PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf


Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

That is fine. Please transfer the 20 Euros back to my bank account. Thanks!

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Hello darkbule1,

all right. The card is canceled. The 20 EURO will be paid out to your bank account within the next 2 weeks.

 

Have a nice Weekend,
AnnikaP

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!
Mehr anzeigen
Highlighted
Daten-Fan

Hello @NeNa 

I have exactly the same problem

Mehr anzeigen