Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

 

  • MeinVodafone im Web: Selfservice MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen
  • Behoben: Mobil: Es kommt überregional zu Einschränkungen bei Mobilen Daten und Telefonie 2G/3G/4G
  • Behoben: MeinVodafone-App und MeinVodafone im Web Einschränkungen bei der Nutzung aller Dienste

 

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Archiv_Störungsmeldungen-Internet-TV-Telefon-Kabel

Siehe neueste

Unable to login in the router

GELÖST
Gehe zu Lösung
Highlighted
Smart-Analyzer

Hi,

 

Sorry, but I don't speak Deutsch.

I have a Kabelbox router model CH7466CE.

I want to login to the router to change the channel of the wifi.

However I am unable to login to the router. I reset the router to factory defaults and whenever I open the webpage http://192.168.0.1 it asks for login and password.

I entered admin and password, but the webpage keeps on refreshing and I am unable to proceed forward~.

Many a times I get error message "webserver token expired" and the page keeps on reloading.

I tried on two browsers: internet explorer and chrome.

Please help.

 

Thanks !

Raj

 

Community-Team: Moved thread to the right board

Mehr anzeigen
1 Akzeptierte Lösung

Akzeptierte Lösungen
Highlighted
Smart-Analyzer
Mehr anzeigen
2 Antworten 2
Highlighted
Smart-Analyzer

here is a screenshot:

temp.JPG

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer
Mehr anzeigen