Frage
Antwort
Lösung
am 03.02.2021 16:59
english above deutsch unten
hello community
since 27.01.21 internet outage, i have had extremely bad packet loss and a very bad download speed. i have used pingplotter for some time to get some information. it seems like the connection is lost at kabel servers. if i use my vpn, there is no packet loss problem (see pics)
can someone please check? i have pingplotter files if someone is interested.
//
hallo community
seit dem internetausfall von 27.01.21, hab ich extrem schlecht paketverlust u downloadgeschwindigkeit gehabt. ich hab schon pingplotter mehrmals benutz um infos zu generieren. es erscheint so dass der anschluss bei der kabel servers gedroppt ist. wenn ich mein vpn nutze denn ist das paket-problem verschwunden (siehe pics)
ich hab auch die pingplotter datein vorhanden falls jemanden sich interessiert.
plan: red internet and phone 1000
router: standard rentel router
connection: LAN
and with vpn // und mit vpn
Gelöst! Gehe zu Lösung.
am 23.02.2021 15:12
Hello neilltim,
I made the task for the technician, he will call you to make the appointment.
Kind regards,
Claudia