Frage
Antwort
Lösung
am 22.04.2019 21:09
(Google Translate)
Hallo,
Ich bin Neukunde bei Vodafone Kabel. Ich habe den empfangenen Router installiert und die Fehlersuch-Seiten ausprobiert, kann aber nie eine Verbindung herstellen.
Hilfe kann ich nur durch ein Telefongespräch erhalten, aber ich bin neu in Deutschland und verstehe den Sprechroboter nicht.
Kann ich noch etwas tun? Ich denke, ich brauche die Unterstützung eines Technikers.
Kann ich zu DSL wechseln, wenn das Kabel nicht funktioniert?
Vielen Dank,
Aya
Hi,
I'm a new customer with Vodafone Kabel. I have installed the received router and tried the troubleshooting pages but can never get a connection.
The only way I can get help is through a phone call, but I'm new to Germany and don't understand the voice robot.
Is there something else I can do? I think I need the support of a technician.
Can I switch to DSL if Cable doesn't work?
Thanks,
Aya
am 24.04.2019 19:36
Hello ayashimada,
I assume a technician needs to visit you and finish the installation. I need your date of birth, customer number, address and the MAC address of the router you got from us. Send all details in a private message and leave a short reply here afterwards.
Kind regards,
Claudia
am 25.04.2019 15:29
Hi Claudia
Thank you for your reply.
I've sent a private message with that information.
Thanks,
Aya
am 26.04.2019 18:03
Hello Aya,
as I thought, a technician is needed to fix this. I already made the task, so you should receive a call at the beginning of the next week for making an appointment with the technician.
Kind regards,
Claudia