Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

  • Mobil Es kommt zu Verzögerungen bei der Auslieferung von SMS, überregional/SMS Benachrichtigungen der Mailbox sind auch betroffen.
  • MeinVodafone im Web: Selfservice MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen.
  • Mobil: Aktuell kann es zu Einschränkungen, bei der Nutzung des Mobilen Hotspots bei iOS Geräten kommen.
  • Mobil: Bei Huawei Mifi Routern und Embedded Modulen, kann es zu falschen APN Einstellungen kommen. 

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Archiv_Mein Vodafone-Mein Kabel-E-Mail

Siehe neueste

Worst customer service

Highlighted
Youngster
Vodafone gives the worst customer service I have seen. I had organised a house move with Vodafone, everything was planned, they sent me a message stating I should remain home from 12 to 1700 hrs for the appointment; guess the Technician never arrived. Vodafone charges 59 euros for another appointment. Will Vodafone now pay me 59 euros because they didnt keep their side of the promise...... on top of that still no internet at home. these guys are a joke
Mehr anzeigen
2 Antworten 2
Highlighted
SuperUser

Have you tried setting up the router after that date? Maybe the technician could set up the line to your outlet without the need of going to your appartment - if they knew which line was connected to that outlet before.

Mehr anzeigen
Highlighted
SuperUser
DSL or Cable?
Mehr anzeigen
Top Autoren