Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen

  • Mobil Es kommt zu Verzögerungen bei der Auslieferung von SMS, überregional/SMS Benachrichtigungen der Mailbox sind auch betroffen.
  • MeinVodafone im Web: Selfservice MeinVodafone im Web Registrierung/Hinzufügen von Verträgen.
  • Mobil: Aktuell kann es zu Einschränkungen, bei der Nutzung des Mobilen Hotspots bei iOS Geräten kommen.
  • Mobil: Bei Huawei Mifi Routern und Embedded Modulen, kann es zu falschen APN Einstellungen kommen. 

Nähere Infos dazu findest Du im Eilmeldungsboard.

Close announcement

Archiv_Internet-Telefon-TV-über-Kabel

Siehe neueste

English support

Highlighted
Smart-Analyzer

Hi,

 

I've tried to get in contact via phone but it was really hard because I don't speak German.

 

So, my problem is that I was paying approximately 24€/month for the internet via cable and this month I got an invoice of 108 € and an e-mail saying that "Ihre Bestellung haben wir bekommen". I didn't ask for anything new and now I can't figure out why and what are you charging me for.

 

Thanks in advance!

 

Mehr anzeigen
5 Antworten 5
Highlighted
Moderator

Hi,

 

I'll take a look at this. Please send me your customer number, name and address by private message. Report briefly here in the post as soon as you have sent the PM.

 

Best regards

Lars



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

@Lars, done. I've sent you the private message. Thank you!

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderator

Hello Ivcas,

 

could it be that you have signed a mobile phone contract? The cable contract contains the GigaKombi, which only exists with a mobile phone contract.

 

Best regards

Lars



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Highlighted
Smart-Analyzer

Hi Lars,

 

Indeed I changed my mobile plan recently but how is that related to the (home) internet plan?

It was said at Vodafone (Alexanderplatz) that only my mobile plan value would change to 50€/month.

This value is not what I have signed for.

Mehr anzeigen
Highlighted
Moderatorin

Hi Ivcas,

 

I like to look at the mobile contract if you send me a PN with your telephone-number, the password and the link of this thread here.

 

Thanks.

 

Regards

 

Heike

Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Öffentliche Lösungen helfen allen – schreib uns daher bitte einen Beitrag statt einer unaufgeforderten PN.
Private Daten erfragen wir bei Bedarf

Mehr anzeigen