Menu Toggle

Aktuelle Einschränkungen:

Mobil: Behoben: Mobile Telefonie u. Daten 2G/3G/4G im Bereich Hameln, Hessisch Oldendorf, Aerzen, Emmerthal

Mobil: Roaming Finnland - Mobile Telefonie

E-Mail: Vodafone E-Mail verzögerter E-Mail Empfang/Abruf

 

 

Nähere Informationen dazu findet Ihr im Eilmeldungsboard

Close announcement

Andere VF Services

Siehe neueste

No response to Moving Serivce request

Routernotdelive
Netzwerkforscher

Dear Vodfone,

i requested for moving service online (using  https://kabel.vodafone.de/meinkabel ) more than two weeks ago. But I did not get any response or feedback. I will be moving this month end (04/30/2021) and i need an immediate response. Could you please help on priority 

 

Many thanks,

Gyan.

Mehr anzeigen
10 Antworten 10
Grit
Moderatorin

Hello

 

please report the move to the relocation service. You cannot change the address in the customer portal and we cannot accept the move here.

 

Viele Grüße

Grit



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Routernotdelive
Netzwerkforscher

I did riase a request with relocation-serivce only. Thai is what i meant. But i did not recieved any response yet.

Mehr anzeigen
Routernotdelive
Netzwerkforscher

I did not except  such a poor service from Vodfone.  regerttin using it..

Mehr anzeigen
Tina
Moderatorin

Hello Routernotdelive,

 

in which state do you live?

 

Best regards

Tina

#Stayhome und bleibt gesund
Zeigt, welche Beiträge Ihr cool findet – klickt auf „Gefällt mir“!


Alles Easy How To Hilfe !

Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet. Bitte erstellt einen Thread, wenn Ihr Hilfe benötigt. Wir kümmern uns darum.

Mehr anzeigen
Routernotdelive
Netzwerkforscher

I live in Berlin

Mehr anzeigen
Thomas
Moderator

Hi Routernotdelive,

 

let's take a look. Send me your customer number, name, date of birth and address in a private message.

 

Then reply again here in the post.

 

Regards

Thomas



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Routernotdelive
Netzwerkforscher

I send required detial over private message . Many thanks!

Mehr anzeigen
Thomas
Moderator

Hi Routernotdelive,

 

the move has been processed and you will receive an email confirmation.

 

Regards

Thomas



Netz-Assistent How To Hilfe !

Bewertet hilfreiche Beiträge mit Likes und Sternen!
Unaufgeforderte PNs werden nicht beantwortet - Bitte erstellt einen Thread. Die Community hilft!
#bleibtgesund

Mehr anzeigen
Routernotdelive
Netzwerkforscher

Dear Thomas,

 

Thank you so much for processing my request. 

I recieved  termination of my contract with three month notice(Which appear perfectly fine).  My contract  will end on  1st August  20201. 

 

But then , my internet connection is immediatly  disabled . I assume,  becuase  a new tenenant  move to my appartment and now his vodfone contract is active.

 

i just want to understand, if my service is fully deactivated  already , why i am being charged for next three month.

If you could  possibly help me with that .  It feels like for one serivce , two peoples are parallely charged. 

 

Many thanks in advance!.

 

 

Mehr anzeigen